PLANIFICACIÓ DEL TREBALL. CERCA D’INFORMACIÓ.
Part teòrica- Com iniciar el treball de recerca. (Glòria Durban) La biblioteca escolar com a eina educativa
- Comentari Mapes conceptuals (Glòria Durban) La biblioteca escolar com a eina educativa
a) Procés de cerca
b) Fonts d’informació
c) La biblioteca com a recurs informatiu.
- Planificació. Esborrany del treball: planificacio.pdf. Extret de: RIOS ROMERO, JOAQUÍN i altres. El treball de recerca. Metodologia, recursos i propostes didàctiques per elaborar i presentar pas a pas una recerca. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat, Dossier núm. 65, 2008.-
- Sessió d’accés a la informació. Biblioteca Pública de Tremp.
- Manual de cerca a Internet. Glòria Durban
- Taller de cerca d’informació a Internet. Telecentre Tremp
- Avaluació crítica d’una pàgina web. Eduteka
- Pautes per a la bibliografía. Criteris de citació bibliogràfica Termcat.
a) Procés de cerca
b) Fonts d’informació
c) La biblioteca com a recurs informatiu.
- Planificació. Esborrany del treball: planificacio.pdf. Extret de: RIOS ROMERO, JOAQUÍN i altres. El treball de recerca. Metodologia, recursos i propostes didàctiques per elaborar i presentar pas a pas una recerca. Barcelona: Associació de Mestres Rosa Sensat, Dossier núm. 65, 2008.-
- Sessió d’accés a la informació. Biblioteca Pública de Tremp.
- Manual de cerca a Internet. Glòria Durban
- Taller de cerca d’informació a Internet. Telecentre Tremp
- Avaluació crítica d’una pàgina web. Eduteka
- Pautes per a la bibliografía. Criteris de citació bibliogràfica Termcat.
Part pràctica
- Activitats interactives: Itinerari formatiu Glòria Durban.
- Avaluació del disseny i contingut d’una web . Materials de formació Webquest
- Plantilla d’avaluació d’una web educativa. Materials de formació Webquest
- Tria de materials escrits: Caixa temàtica CRP: “Per saber-ne més…”
- Elaboració del llistat de fonts d’informació consultades: Fer servir les normes per a la publicació dels resums dels treballs de recerca presentats a les jornadesInvesjove. Jornades d’Investigació i recerca a l’Educació Secundària. Alt Pirineu-Aran
- Activitats interactives: Itinerari formatiu Glòria Durban.
- Avaluació del disseny i contingut d’una web . Materials de formació Webquest
- Plantilla d’avaluació d’una web educativa. Materials de formació Webquest
- Tria de materials escrits: Caixa temàtica CRP: “Per saber-ne més…”
- Elaboració del llistat de fonts d’informació consultades: Fer servir les normes per a la publicació dels resums dels treballs de recerca presentats a les jornadesInvesjove. Jornades d’Investigació i recerca a l’Educació Secundària. Alt Pirineu-Aran
Criteris d’avaluació
- Presentació de la planificació del treball amb les següents parts:
1. Hipòtesi
2. Objectius
3. Metodología
4. Esborrany del guió
- Exposició oral de la seva proposta de treball i de la justificació de l’elecció del treball
- Bibliografia i pàgines web consultades.
- Valoració de les pagines web consultades
- Presentació de la planificació del treball amb les següents parts:
1. Hipòtesi
2. Objectius
3. Metodología
4. Esborrany del guió
- Exposició oral de la seva proposta de treball i de la justificació de l’elecció del treball
- Bibliografia i pàgines web consultades.
- Valoració de les pagines web consultades